Magnus säger: Han är från Gransholm

Nu har jag gjort det igen…. Det där onödiga, äckliga och kladdiga.


 

Det där lite förbjudna som alla dra sig för att göra. Och jag förstår varför de gör det.


 

Jag njuter inte, jag känner mig som Gessles farsa. Han är ju van vid det här.


 

Och Mike Delfino, han vet också hur det känns.


 

Men de är i alla fall vana, min lilla studentnäsa är van vid väldoftande gratiskaffe och nytryckt studentlitteratur.


 

Hoppas detta löser mina problem. Om inte annat löser det väl proppen. Inte den som gick igår. Inte den i huvudet och inte den på väggen. Utan den som gjort mitt liv så surt under några dagar.


 

Vill hellre äta kladdkaka, men den är för pyjamaspartyt i morgon. Och så är den ju på andra sidan Sverige. Stora problem.


 

Just det ja, Mario vet ju också hur det känns, det där äckliga och kladdiga.

//
Leine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback