Jobbansökan

Jag hittade denna när jag surfade nätet för länge sen. Den är lite rolig.  

Ja såk i annons att ni sökte tekniker dänkte jag joppet är mitt. Ja har pra meriter sen titikare, nu räknar ja tom

  1. Folkskola klass 1,2,3,4,5,6 å halva suan
  2. Joppet: ja har inte joppat med data förut men jag har surfat nätet
 

NU JA UNDRA? Lönen, met mina meriter grävs en hök lön ganse 40 000 euro/mån?

 

Och sänstepil kräver ja samma som sefen. Ja dror nämliken på jämlikhet.

 

Ja har kått många kurser, nu jag räkna tom

  1. Säljkurs halva veckan
  2. ABF-kurs lär dig pela gitarr för nupörjare
  3. Konkurs. De va en konsti kurs
  4. Datautpildning
 
Ja ser fram emot att få åka på kurser helst Stockholm, där är pra drag.

Hoppas ni kan pestämma snappt stämplingen tar snart slut. Dveka ej, nästa vecka har ja säkert nutt jopp.


Kommentarer
Postat av: Victoronia

haha, den var lite kul..lät helt stört när man försökte läsa det som det var skrivet också :D

Postat av: Lisa

Haha, underbar!

2006-09-28 @ 17:25:53
Postat av: Ali

Meh! Skittråkigt!! Rasistiskt skit!!! Bums marsch in i skamvrån!!!!

2007-01-15 @ 20:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback