Drömfångare



En digital drömfångare. Jag borde vara den första att anmäla sig som försökskanin. Men varför begränsa maskinen till att bara registrera drömmar, lika bra att ha den igång dygnet runt eftersom jag allt som oftast inte har en aning om hur jag tänker. Jag skulle kanske kunna anställa någon att övervaka oönskade tankar. Någon som kan ge mig en elektrisk stöt när jag börjar älta saker eller svamlar strunt eller beter mig illa. Rätt person med den makten och det skulle kunna bli människa av mig också.

Någon som är intresserad av jobbet?


Kommentarer
Postat av: åsa

finns bara en sak att säga - läskigt!

Postat av: Magnus

Det är lite kontrollsamhälle över det hela.

2009-04-16 @ 20:15:05
URL: http://timetokillistimetospill.blogg.se/
Postat av: Karl

Anmäler mig, fast risken finns att jag kommer älta ner mig i ditt ältande och blir tvungen att anställa någon själv

2009-04-16 @ 21:48:13
Postat av: Magnus

Karl, det är en kalkylerad risk vi får ta. Tror inte nån kan säkra sig mot det.

2009-04-16 @ 22:46:07
URL: http://timetokillistimetospill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback