Second coming (hoppa hage med pseudointellektuella)

I detta tidiga stadium av bloggande är det naturligt att börja se sig om och utforska sin närmiljö. Nyfikenheten är därför en del i alla bloggsmåttingars utveckling. Jag vet inte om jag tar i men mognadsmässigt ligger mitt bloggande ungefär i fyraåringsstadiet med frågetoppar som hur och varför (genom någon obegriplig algoritm har min hjärna räknat ut det). En befogad fråga är om jag någonsin kommer ta mig ur det. Time will tell eller nått annat klyschigt. I alla fall när jag nu lyfter min blick över mitt eget krypin (jaja det är en knackig lunarstormreferens, men jag lovar det kommer aldrig ske igen) och ser ut över mitt bloggkvarter upptäcker jag att Fredrik Virtanen, eller Virrebirre som jag hädanefter bestämt kallar honom, bor två hus bort i en tvåvåningsvilla juldekorerad året runt (vad jag egentligen menar med det får någon annan tänka ut). Min gissning är dock att vi kommer ha en ganska ytlig relation där jag inte ens blir välkomnad som en nyinflyttad granne borde bli, i någon form av Pleasantville-anda. Är verkligen en fruktkorg så mycket begärt?

Det var allt...

Kommentarer
Postat av: carl seth

Vad ska man säga MR Palm? Mycket snygg och trevlig sida. Här kan jag fördriva min tid och bara popa på. Jag kanske borde fixa en egen? Varför inte? Jag har ju så mycket intressant, viktigt och framför allt givande tankar att dela med mig av.
Men om jag nu måste övergå till din sida(blogg)så känns den lite hemma (tapetmönstret på sidorna)vilket gör den bekväm och mysig. Självklart finns det något jag måste annmärka på¨, suck, men jag som har kroniska besvär och lider av "för små bokstäver skräck" skulle önska att texterna du skriver vore ett snäpp större.
Jag har inte kommenterat inlägget heller och det gör jag senare, he he.

2006-02-01 @ 16:12:27
Postat av: Magnus

jo, texten är faktiskt liten. Det är nästan så att man behöver ta fram ett förstoringsglas á la peter wibom.

2006-02-01 @ 19:01:40
Postat av: Jocke

... det är för lite +80lesbianer som gillar läder och analsex på den här sidan.

2006-02-02 @ 20:25:22
Postat av: Magnus

Det är kanske för lite av allt...fler inlägg!

2006-02-03 @ 13:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback