Intetsägande uppdatering

I går hade min blogg 3 unika besökare. Det är jag stolt över. Jag är själv skyldig till två av besöken, och det kvarvarande vet jag gjordes av en vän. Hur kan man stå för två unika besök till sin egen blogg frågar ni er då? Jo, det ska jag berätta. Att jag besöker min egen blogg från två unika adresser är för att jag innerst inne hoppas att någon tagit över spakarna och skrivit ett häpnadsväckande överraskande inlägg. Någon som kanske utger sig för att vara jag, men inte är det. Det skulle vara skönt om någon annan tog över bloggen och skrev och experimenterade som en gud. Eller i alla fall bättre än vad jag gör. Men icke. Egentligen blir jag inte direkt besviken, det är ett långskott som aldrig kommer att inträffa om jag inte lägger ut anv och lösen på någon välbesökt sajt. Och om jag skulle göra det är risken stor att någon enbart skulle förstöra.

 

På något vis känns det ändå rätt skönt att för en gångs skull ha kontroll.

 

Ps. Det mer tekniska svaret på frågan är att jag använde två datorer, min hem- och universitetsdator.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback