Trött, seg och lite sjuk

Sitter hos mina föräldrar. Näsan rinner och jag känner mig allmänt dåsig. Blir dock glad när jag läser:


"I går såg jag ett träd, en man med en krita, två bilar (vet inte vad det var för märke), en matta (det kan ha varit min egen), en penna, en truddilutt, en grognac (de kan vara väldigt stora), två penslar, en narkoman, en biljardbordsfabrik, en tanketändare, en pöl med tårar som var vispgrädde, en granitkaka, tre stora galonbyxmonster, en grundläggande kostym (den var definitivt inte min), fem myror, fyra giganter, en galenskapare iklädd kaktus, en gurka utklädd till banan, tretton dåliga omen, tre burkar tankebubblor, en sarkofag, sex örlogsfartyg i olja och en tankesmed.

Allt utan att lämna lägenheten."

Vissa lägenheter är bara bättre än andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback