Ett exempel på bra bångstyrighet

Precis som förra året flydde jag Sverige när solen tittade fram. Under resan har jag tyvärr inte haft möjligheten, eller viljan att rapportera från plats. Men lugn, bara lugn, jag ska redogöra för min frånvaro, jag ska göra rätt för mig. Först måste jag leta rätt på alla lappar och förvirrade noteringar, sen stryka och lägga till innan det når någon form av publicering.

 

Seså, jaja… jag märker hur ni törstar och trugar. Här ett smakprov från resan.

 



Trots högljudda protester stannade min öppensinnade sambo bilen och plockade upp liftaren. Som visade sig vara hur harmlös och trevlig som helst.

 

Min favorit är när jag säger, ”nämen nej”. 

 

Jag framstår som en stel och trött gammal gubbe, fast jag inte är fyllda 30. Jag gillar det.  


Kommentarer
Postat av: Underjorden - Den alternativa musikbloggen

svar: Tack för att du tog din tid!

Tanken med det hela började av att jag hade läsare som undrade massa saker om vad jag tyckte om saker och ting inom musikvärlden. Har även fått frågor om vem jag är osv. Så jag tänkte, att om jag samlade alla frågor i ett och besvarade dem i ett inlägg så får folk lite mer grepp.

Det är mer för att skapa diskussion! Och för att alla som är nyfikna ska få svar på sina frågor.



Ha det bra!

Postat av: Carl-Fredrik

har din sambo själv liftat någon gång tro?



under min europaresa i sommar åkte jag och min vän med cirka 40 st olika människor och av dem hade 100% själva liftat någon gång i sitt liv. du däremot, hmpf =)

2009-08-24 @ 00:06:48
URL: http://svartaregndroppar.blogg.se/
Postat av: Magnus

Smartyfeldman då ;)

2009-08-26 @ 21:47:54
URL: http://timetokillistimetospill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback