Skoj med namn

Jag vet inte vem som började. Om det var jag eller Konrad. Men helt plötsligt var allt Shabba Ranks.

 

Vilken tid ska vi fika, frågade jag och fick Shabba Ranks till svar.

 

Vem har skrivit ”Vi snackar Shabba Ranks” på kylkåpslappen undrade Konrad och fick ett leende till svar.

 

Shabba Ranks var med överallt, fram till några veckor sen. När jag satt och kollade på Sydafrika i Confederations cup och fick en annan uppenbarelse. Den Sydafrikanske landslagsmannen SiphiweTshabalala.

 

Tidernas coolaste fotbollsnamn och en enastående dribbler.

 

Jag övervägde för ett tag att byta namn till Magnus Tshabalala, men köpte en gubbkeps istället.

 

 
Shabba Ranks                    Tshabalala                              Jag med gubbkeps

 


Kommentarer
Postat av: OLESSIA

haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback